خدمات مشتریان

1- ضمانت محصول

محصولات Neoflam  از تاریخ خرید به مدت 1 سال شامل ضمانت می باشد. شروع گارانتی از زمان خريد محصول بوده و اعتبار آن منوط به ثبت سريال محصول در سامانه گارانتي NEOFLAM.CO.IR  مي باشد.

موارد ضمانت:

كليه ايرادات ناشي از توليد:

  • پوسته شدن پوشش داخلي
  • پوسته شدن پوشش خارجي

موارد خارج از ضمانت:

  • عدم استفاده صحيح از قابلمه و تابه
  • شكست يا آسيب در اثر ضربه يا حمل و نقل نامناسب
  • سوختگي يا تغيير رنگ در اثر حرارات بالا، مواد غذايي حاوي مواد رنگي و استفاده از سيم ظرفشويي، اجسام تيز و فلزي، كفگير و ملاقه نامناسب

 

*   در تمامي موارد تشخيص علت بروز مشكل احتمالي در كالا به عهده تيم فني و خدمات پس از فروش NEOFLAM  مي باشد.

 

2- مراحل فعال سازي گارانتي

اقلام تكي يا سرويس هاي NEOFLAM  داراي برگه ضمانت محصول مي باشند. هر برگه ضمانت با توجه به محصول مرتبط داراي يك شماره سريال يكتاي 19 رقمي مي باشد.

1.درج تاريخ خريد، مهر و امضاي فروشنده در ذيل برگه گارانتي يا دريافت فاكتور معتبر خريد از فروشنده كالا.

2.ثبت شماره سريال 19 رقمي مندرج بر روي ليبل برگه ضمانت كه با علامت * مشخص شده است ظرف يك هفته پس از خريد در سامانه خدمات پس از فروش  NEOFLAM  به آدرس www.guaranty.neoflam.co.ir   و شركت در قرعه كشي ماهيانه يا ارسال شماره سريال درج شده در برگه ضمانت به شماره 30001220220021